TRAPPSTÄD

TRAPPSTÄD

Söker ditt företag, bostadsrättsförening eller liknande en pålitlig och professionell städfirma för trappstädning av hög kvalitet i Göteborg med omnejd? Hos Cleanova får du tillgång till skräddarsydda flexibla tjänster till ett fast månadspris på din beställning för att du ska ha full kontroll över dina städkostnader. Tryck på knappen nedan och fyll snabbt och enkelt i vårt offertformulär så kontaktar vi dig för en kostnadsfri offert inom kort. Ni kan även nå oss på vår mail info@cleanova.se om ni har övriga frågor och funderingar kring våra olika städtjänster. Vill ni nå oss direkt är ni välkomna att ringa vår kundtjänst på 031 - 3000 360

Varför är det så viktigt med trappstäd?

Entrén, trapphuset och hissar är det första som besökare, anställda eller boende möter när de kommer in i en byggnad. Det är därför är viktigt att dessa utrymmen alltid hålls rena, fräscha och snygga. Grus och smuts samt fläckar av våta skor och föremål som står i vägen hör inte hemma i ett trapphus. Därför är regelbunden städning mycket viktigt. Vi utför trappstädningar hos bostadsrättsföreningar, hyreshus och kontorsfastigheter runt om i Göteborg med omnejd. Hur ofta det behövs städas i ett trapphus beror på en mängd olika faktorer. Dels måste man titta på hur stort trapphuset är och hur många som rör sig i byggnaden, fastighetens läge, underlag utanför fastigheten etc. Årstiden är även avgörande för vilken frekvens man bör välja då exemplevis regn, snö och slask i kombination med grus kräver större insatser. Även pollensäsongen kräver ibland extra städning för att trappuppgången ska se fin och prydlig ut samt för hänsyn till de personer som är allergiska.  

Vi är mycket måna om att upprätthålla goda kontakter med våra kunder, stora som små. Vi vet att flexibilitet är en nyckelframgång inom serviceyrket och vi gör vårt yttersta för att tillgodose era önskemål och anpassar vårt städ utifrån era preferenser samt utseende på trapphus/byggnad. Vi har alltid en nöjdkundgaranti för att säkerställa att städet utförs på ett professionellt sätt för att kontinuerligt göra era medarbetare/gäster/boende nöjda. Vi har även sjyssta villkor för våra anställda med pensionsavsättningar, personalförsäkringar, ansvarsförsäkringar som täcker den försäkrades skadeståndsskyldighet ifall olyckan skulle vara framme och avtalsenliga löner i linje med kollektivavtal. Allt för att trygga den anställde samt våra kunder för en säker arbetsmiljö. Våra anställda får kontinuerligt utbildningar och tar del av viktiga uppdateringar inom städbranschen.

Hos Cleanova får du en egen kontaktperson som hjälper dig med bokningar och tjänster. Dessutom är målet att alltid ha samma städare som kommer till ert företag varje gång för att ni ska känna er trygga med våra tjänster. Vi besöker ert företag och pratar igenom era behov och önskemål och återkommer efter det med en kostnadsfri offert. Kommer vi överens om fortsatt samarbete håller vi alltid nära kontakt för att säkerställa att allt fungerar enligt överenskommelse med målet att ni alltid ska vara 100% nöjda med vår service!



SUPERSMIDIG BETALNING ONLINE!

Våra digitala webbfakturor skickas som en betallänk på webben som du som kund når vart du än är. Du väljer själv om fakturan ska skickas som webbfaktura, PDF eller via ett SMS och du väljer det betalsätt som passar dig bäst huruvida det är betalkort, Apple Pay, Google Pay, bank- eller postgiro direkt på webbfakturan.


FRÅGOR PÅ DET?

Vår kundtjänst finns tillgänglig Måndag - Fredag 08:00-17:00 för att hjälpa dig! 

031 - 3000 360

info@cleanova.se