BUTIKSSTÄD


BUTIKSSTÄD

BUTIKSSTÄD

Söker ditt företag en pålitlig och professionell städfirma för butiskstäd av hög kvalitet i Göteborg med omnejd? Hos Cleanova får du tillgång till skräddarsydda flexibla tjänster till ett fast pris på din beställning för att du ska ha full kontroll över dina städkostnader. Tryck på knappen nedan och fyll snabbt och enkelt i vårt offertformulär så kontaktar vi dig för en kostnadsfri offert inom kort. Ni kan även nå oss på vår mail info@cleanova.se om ni har övriga frågor och funderingar kring våra olika städtjänster. Vill ni nå oss direkt är ni välkomna att ringa vår kundtjänst på 031 - 3000 360

Butikslokalen, ansiktet utåt!

Hur städningen sköts i en butik är otroligt viktigt då det är ansiktet utåt av en verksamhet mot kunden. För att en butik ska visas från sin bästa sida är det viktigt med frekvent och noggrann städning. Det hjälper inte att du har en snygg presentation och butiksstyling om det ligger damm på hyllorna och fläckar etc på glasmontrar och övriga ytor då det skapar ett tråkigt och smutsigt intryck vilket givetvis inte är det man vill förmedla till sina kunder. Periodvis är det ofta mer att göra i butiken och då är det lätt att butikspersonalen inte hinner utföra nödvändiga städmoment då det är betydligt mer än bara golvet som måste städas för att skapa ett trivsamt och fräscht intryck. Bänkytor och försäljningsdiskar måste vara skinande rena, glasmontrar måste öppnas och dammas av både inuti och utanpå och glaset ska putsas. Någon gång med regelbundet mellanrum bör också extratid läggas på att städa bort damm och smuts ovanpå lysrörsarmaturer samt övriga lite mer svåråtkomliga butiksdekorationer. Även skyltfönster kan behövas dammas av om man frekvent inte ändrar om i skyltningen. Butiksstädning kräver hög kompetens och noggrannhet för bästa resultat. Vi har väl inarbetade rutiner för att säkerställa att städningen alltid blir perfekt utförd oavsett om det görs innan, efter eller under era öppettider. 

Vi är mycket måna om att upprätthålla goda kontakter med våra kunder, stora som små. Vi vet att flexibilitet är en nyckelframgång inom serviceyrket och vi gör vårt yttersta för att tillgodose era önskemål och anpassar vårt städ utifrån era preferenser samt utseende på arbetsplatsen. Vi har alltid en nöjdkundgaranti för att säkerställa att städet utförs på ett professionellt sätt för att kontinuerligt göra ert företag och era medarbetare nöjda. Vi har även sjyssta villkor för våra anställda med pensionsavsättningar, personalförsäkringar, ansvarsförsäkringar som täcker den försäkrades skadeståndsskyldighet ifall olyckan skulle vara framme och avtalsenliga löner i linje med kollektivavtal. Allt för att trygga den anställde samt våra kunder för en säker arbetsmiljö. Våra anställda får kontinuerligt utbildningar och tar del av viktiga uppdateringar inom städbranschen.

Hos Cleanova får du en egen kontaktperson som hjälper dig med bokningar och tjänster. Dessutom är målet att alltid ha samma städare som kommer till ert företag varje gång för att ni ska känna er trygga med våra tjänster. Vi besöker ert företag och pratar igenom era behov och önskemål och återkommer efter det med en kostnadsfri offert. Kommer vi överens om fortsatt samarbete håller vi alltid nära kontakt för att säkerställa att allt fungerar enligt överenskommelse med målet att ni alltid ska vara 100% nöjda med vår service!



SUPERSMIDIG BETALNING ONLINE!

Våra digitala webbfakturor skickas som en betallänk på webben som du som kund når vart du än är. Du väljer själv om fakturan ska skickas som webbfaktura, PDF eller via ett SMS och du väljer det betalsätt som passar dig bäst huruvida det är betalkort, Apple Pay, Google Pay, bank- eller postgiro direkt på webbfakturan.


FRÅGOR PÅ DET?

Vår kundtjänst finns tillgänglig Måndag - Fredag 08:00-17:00 för att hjälpa dig! 

031 - 3000 360

info@cleanova.se